tisdag 5 juni 2007

Intelligent snor?

Blev inspirerad av Camilla (och kunde inte somna), så jag tog också testet – vilket tog en bra stund att göra (typ 15 min?), så gör det inte om du har massa annat som ligger och väntar.
Och trots att skallen är full med snor fortfarande lyckades jag ändå åstakomma följande, vilket jag nog måste säga att jag är rätt stolt över :-)



Vet ju att brukar klara mig bra på den typen tester som har med abstrakt tänkande att göra (från mönstring till lumpen tex) och lite svårare med ord/matte men här gick det tydligen rätt bra :-)

Där 10 är genomsnittet hade jag på de olika delarna följande resultat.
Bildfrågor: 17
Ordförråd: 17
Minnesfrågor: 15 (den typen test har jag aldrig gjort...lurigt!)
Relationsfrågor: 17
Matematikfrågor: 14

På styrkor/svagheter fick jag "Förväntad" på allihopa...dvs varken några speciella styrkor eller svagheter. Oh well.

Det enda jag saknar är att få veta vad jag hade fel på – och vad som var det rätta svaret på dessa frågor och varför, så hade man kanske lärt sig nått av testet också...

1 kommentar:

Camillas lockar sa...

Så himla bra jobbat med tjocksnor i gångarna! Impad faktiskt. Jag ville också veta vad svaren var på det jag hade fel...!