lördag 14 april 2007

En liten en.

Fredag:
T-shirt-värme och sol kl 17 = x antal kalla öl på jobbets balkong. Fram till framåt 22...då:
Jag och K såg en skön om än något kort konsert med Fibes Oh Fibes! på Nalen, speciellt med tanke på vilken backup de hade med sig på scen, så tycker man de hade kunnat få ur sig några låtar till. Gary Kemp. Kaah (I'm lovin it...!). Maria Andersson. Konsert ska man gå på oftare. Helt klart. Till inköpslistan; mini-Peltor åt September.

Lördag:
Tjugo. Grader. Varmt.

Tillägg:
Söndag:
TjugoT-V-Å grader. Såååå galet bra. Dessvärre ser det ut att bli ca 10 och regn nästa vecka...men men.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mmmmmmmmmm .... jag och flickorna grillade igår och åt ute. Jag kan bli barnsligt lycklig när jag slipper frysa ;)

/s. sa...

Åh härligt! Vi tänkte grilla i söndags men orkade inte dra igång det projektet med att köpa grill, kött, marinera osv så vi lagde lite pasta och sås - lassade ner i lunchlådor. Klart på 10 min (grilla tar juh lätt en timme). Knatade ut och satte oss på berget här utanför och åt medan vi såg solen gå ner...mysigt deluxe :-)